Anda kodi jika tidak sertai Facebook ini

Ini bukan iklan racun serangga

Klip video yang mempunyai saham RM4 juta. Wow!

Mari kita nilai video yang kononnya menjadi bahan bukti untuk menjatuhkan Pak Lah ini,



1) Apakah Kickdefella berbangga dengan mengambil hasil tangkapan gambar orang lain untuk menjadi satu klip media yang dibayar sebanyak RM4 juta? Saya yakin dan percaya bahawa gambar tersebut bukan Kickdefella yang mengambilnya.

2) Adakah klip ini mahal kerana membayar kepada si penggubah lagu Ku cari Damai Abadi tersebut yang menjadi background kepada klip ini?

3) Apakah klip ini berunsur fitnah? Tidak betul? Ianya betul, gambar tersebut bukan super impose, gambar Pak Lah memegang perempuan sememangnya betul. Dan, apakah masalah dengan klip ini untuk menyabitkan kesalahan menjatuhkan Pak Lah?




1) Klip ini dipenuhi klip-klip yang diambil dari sebarang cabang, di ambil daripada tv-tv, sumber klip dari internet, web-web.

2) Sepertimana juga, video klip di atas. Apakah masalah dengan klip di atas, apakah ia satu fitnah? Tidak, ia merupakan satu realiti tentang apa yang berlaku dalam Malaysia yang diterajui oleh UMNO.

Saya cukup bersetuju dengan komentar pengunjung blog kickdefella ini,
KerisKontot

Tuan Sheih saya cadangkan, ambiklah contoh dari YB Zul Nordin…pergi melutut depan Pak Lah dan mintak maaf, sebab RM4 juta yang awak dapat Pak Lah terpaksa ucap selamat tinggal dan saya juga cadangkan supaya awak bantu najib pula sebab dengan RM4 juta sahaja awak boleh jatuhkan PM sedangkan Najib terpaksa bayar RM70juta ++ kepada APCO untuk bina imej..

Kesimpulannya, klip yang kononnya bukti RM4 juta ini merupakan berita yang sahih dan bukannya fitnah yang di ada -adakan untuk menjatuhkan Pak Lah. Jika tidak percaya, anda nilai lah sendiri.

Dan juga anda boleh nilai, sejauh mana kepakaran Kickdefella dalam bab saraf ini sehingga dia mendakwa dia dibayar dalam bentuk angka RM4 juta. Adakah dia mendabik dada dengan menyatakan RM 4 juta tersebut untuk mengiyakan sumbangan dia dalam PAS?

Anda sendiri boleh menilai sejauh mana harga diri Kickdefella.
0 Responses