Anda kodi jika tidak sertai Facebook ini

Ini bukan iklan racun serangga

Kickdefella & Blogger Celaka guna blog untuk merosakkan PAS


Apabila kami, blogger yang dikatakan 'Pro Ulama' dicop sebagai 'pondan' oleh Tulang Besi, tetapi saya berasakan tuduhan tersebut sepatutnya diberi kepada beliau kembali. Kerana, beliau dan kumpulan blog celaka mengambil sikap 'pondan' sewaktu awal-awal Kickdefella menyerang Tok Guru.

Kenapa kami dicop sebagai 'Pro Ulama'? Kerana kami mempertahankan keseluruhan pimpinan yang ada di dalam PAS, kami tidak mencerca sesetengah dan memuji sesetengah. Kami mengambil sikap untuk mempertahan setiap pemimpin PAS yang ada.

Kami tidak menghentam Kickdefella dalam masa sama menghentam pimpinan lain sepertimana dilakukan oleh Tulang Besi pada artikel - Kickdefella: Puak Makan Balak Kelantan Buat Apa?.

Blogger celaka sepertimana kita tahu, Tulang besi adalah antara orangnya dan ada lagi, sepertimana yang disenaraikan oleh Penembak Babi,
Atas nama persepsi dan tanpa bukti-bukti jelaslah maka mereka ini telah;

1. Menghina Mursyidul Am - Syed Botak
2. Menghina Timbalan Mursyidul Am - Wan Ji
3. Menghina Presiden Pas - Adoka & Poji Black Metal
4. Menghentam Timb. Presiden - Pak Bakaq, Fakaq & the geng
5. Menghentam Setiausaha Agung Pas
6. Mencerca dan menuduh Pesuruhjaya Pas Selangor - Adoka, Poji & beberapa yang lain.. - Penembak Babi
Itu sudah jelas, akan tetapi kita mohon mereka semua berubah, berubah untuk melawan Kickdefella yang sememangnya musuh yang nyata. Akan tetapi mereka lebih seronok menyebarkan maklumat yang jahat kepada orang ramai tentang keburukan pemimpin mereka sendiri.



Sebagai contohnya semasa Kickdefella menyerang dengan kuat Tok Guru, Wan Ji mengambil sikap untuk menyerang Presiden PAS. Pak Bakaq dan Zainulfakar menyerang Timbalan Presiden PAS. Perisik Rakyat pula menterbalikkan gambar Ustaz Idris Ahmad, mengapa sedemikian rupa kurang ajarnya mereka?

Atas dasar apa? Hanya disebabkan maklumat yang tidak sahih dan kekurangan ajar mereka terhadap pimpinan-pimpinan ini. Apakah mereka menginginkan nama mereka bergema di muktamar nanti? Ini hanya akan memalukan mereka sahaja.

Berhati-hatilah dalam menyebarkan maklumat, dibimbangi maklumat tersebut adalah maklumat jahat yang semata-mata mahu menghuru-harakan PAS sebagai jemaah Islam.

Dalam kuliah jumaat yang lepas, Presiden PAS menghuraikan akan perihal maklumat yang jahat ini dan mengenai blog yang banyak menyebarkan maklumat jahat, saya merasakan ia sesuai didengar oleh blogger-blogger celaka tersebut.

Wahai blogger celaka, sila dengar dan hayati klip ini terutama Wan Ji, dengar kata Ustaz tapi buat tindakan macam bukan Ustaz macam budak-budak sahaja.

Sedutan kuliah mengenai maklumat jahat dalam blog, 5 minit lebih sahaja yang di sampaikan oleh Presiden di Rusila pada Jumaat lepas, 30/04/2010


5 Responses
  1. akuhensem Says:

    1. Menghina Mursyidul Am - Syed Botak
    2. Menghina Timbalan Mursyidul Am - Wan Ji
    3. Menghina Presiden Pas - Adoka & Poji Black Metal
    4. Menghentam Timb. Presiden - Pak Bakaq, Fakaq & the geng
    5. Menghentam Setiausaha Agung Pas
    6. Mencerca dan menuduh Pesuruhjaya Pas Selangor - Adoka, Poji & beberapa yang lain

    tepat bro. list2 tu...diorg dah bahagi tugas masing-masing, cilakak geng2 blogger tf13, pasreform...Allah dah buka pekung jahat diorg, syabas korang! pro ulamak rules!!!!

    ahli jemaah skrg perlu lawan umcobn dan munafik dalam jemaah.. munafik ni sebenarnya lagi jahat dan celaka dari blogger umcobn!


  2. Alhamdulillah
    Ada yang menulis kebenaran


  3. Tulang Besi Says:

    Blogger Pondan mula meracau


  4. akuhensem,
    list tu diambil dari penembak babi.

    api,
    kebenaran ini pahit sebenarnya.

    tulang besi,
    sudahlah berpolitik sesama sendiri. Hentam kickdefella dan UMNO lagi baik.


  5. nasir Says:

    elok la tu .. blog2 celaka tu mereka berjuang kerrana periuk nasi dan nama mereka walaupun mereka asyik dok kata ikhlas - ikhlas - ikhlas .

    Tengok la masa pembentangan bajet dulu punya ramai tak mai sesi pengundian sedangkan masa tu paling mudah menjatuhkan najib . Tapi mereka nie tak marah kat geng2 tak mai tu sebab bukan itu sasaran mereka . Cuba kita kata yang tak mai tu Us Nasha / TGHH / Us Taib mungkin sampai sekarang mereka akan meracau kerajaan perpaduan tak habih2 ...

    memang mereka nie celaka sungguh