Anda kodi jika tidak sertai Facebook ini

Ini bukan iklan racun serangga

Kickdefella nilai dirinya hanya RM4 juta sahaja, begitu memalukan

Saya tersangat gembira apabila Kickdefella memberi kerjasama sepenuhnya kepada SPRM, kerana kita semua ingin mengetahui siapa yang salah dalam perihal RM4 juta dan GMC ini. Kita juga kita hendak tahu bagaimana GMC yang kononnya mendapat RM4juta ini sudah dilihat sebagai satu kompeni yang bangkrap. Dan kita hendak tahu, bagaimana Kickdefella menguruskan GMC sehingga GMC ini tersungkur ke bumi sekarang, apakah pecah amanah berlaku di sana? Hanya Kickdefella yang dapat memberikan jawapan.

Semalam kickdefella telah mendedahkan di media tentang lima orang yang terlibat dalam RM4juta ini,

Utusan Online
melaporkan,

Beliau yang berbuat demikian bagi menyahut cabaran Dewan Pemuda Pas Kelantan supaya mendedahkan mereka yang terlibat memberitahu, terdapat lima individu utama yang memberikan peruntukan berkenaan.

Dakwanya, mereka ialah Exco kerajaan negeri, ahli majlis kerajaan tempatan, pengarang sebuah akhbar propembangkang, bekas Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kelantan dan pemimpin Dewan Pemuda Pas Kelantan.

Saya boleh mengangak dan meneka siapa yang dimaksudkan oleh Kickdefella tersebut, jika mengaitkan GMC.

Lapor Sinar Harian hari ini di muka hadapan,


Saya mengambil sikap sepertimana Timbalan Pesuruhjaya II PAS Negeri Kelantan, Dato' Nik Amar menyuruh Kickdefella mendedahkan siapa yang menyalurkan RM4 juta tersebut untuk disiasat, sepertimana dilaporkan di Sinar Harian pada hari ini ;


Hari ini, kickdefella melaporkan dalam blognya - Lebih Bukti Akan Di Serah Kepada SPRM Seperti Dituntut Oleh Idris Ahmad ,

Kickdefella dipanggil untuk hadir buat kali kedua pagi ini oleh SPRM bagi menyerahkan lebih banyak bukti kewujudan aktiviti yang dibiayai oleh Skandal RM 4 Juta untuk aktiviti gerak saraf seperti yang hangat diperkatakan. Kickdefella akan hadir ke sana di dalam beberapa jam lagi.
Apakah sebabnya kickdefella menguploadkan video-video, adakah video klip itu sebagai bukti yang wujudnya RM4juta tersebut, saya tidak suka dan tidak bersetuju jika dia hanya mendedahkan video klip tersebut. Saya amat bersetuju apabila dia mendedahkan dokumen yang bertulis, seperti surat ataupun resit yang mana boleh dikaitkan dengan Rm4 juta tersebut.

Sepertimana diketahui umum,

1) RM4 juta adalah tidak salah jika ia digunakan untuk menjatuhkan UMNO, apakah salah pada pandangan anda?

2) SPRM hanya hendak mengetahui dari mana dan di mana wang tersebut dicari, jika ia tersabit dengan cara yang salah, barulah ia salah. Pada hakikatnya kes untuk lawan UMNO tidak disabitkan kesalahan.

3) PAS sepertimana diketahui umum, membuka siasatan 25 jam kepada SPRM untuk menyiasat akan segala hal mengenai rasuah. Maka dalam kes ini, PAS tidak takut untuk membuka ruang kepada SPRM untuk menyiasat.

4) Jika Kickdefella merasakan dirinya dipergunakan, memang wajar, kerana beliau telah menjual harga dirinya dengan murah, dirinya hanya berharga RM4 juta, teramat murah, menjual diri untuk kepentingan dunia amatlah murah.

Ketahuilah, menjual diri kepada Tuhan amat menguntungkan, saya tidak menjual diri saya kepada sesama makhluk, hanya menjual diri ini kepada Tuhan yang maha Agung.


Kesimpulannya, seberapa banyak wang yang digunakan, RM 10 juta ataupun RM 100 juta adalah tidak salah jika digunakan untuk melawan UMNO dan Barisan Nasional.

p/s Klik pada gambar untuk melihat secara lebih jelas.
2 Responses
  1. Anonymous Says:

    PAS dah belanja lebioh dari RM4 juta dalam organisasi PAS sendiri untuk jatuhkan BN selama lebih 50 tahun; dan UMNO dah belanja RM50 biillion untuk hancurkan PAS


  2. FIT Says:

    dari zaman tun hussin onn sampai sekarang tak ada yang betul2 digelar pemimpin malaysia yang ada hanya penghabis harta allah..