Anda kodi jika tidak sertai Facebook ini

Ini bukan iklan racun serangga

Penjelasan hal Ayoh Loh Tok Guru Kickdefella yang sesat [VIDEO]

Tok Guru terbaru kepada kickdefella adalah Tok Guru Ayah Haji Lah, Pengasas Pondok Geting dan Ahli Majlis Tertinggi Persatuan Pondok Kelantan sepertimana diterangkan olehnya pada entri - Perjanjian Syaitan.

Tok Guru Ayah Haji Lah dikenali juga sebagai Tok Guru Ayoh Loh, beliau digunakan sepenuhnya untuk menyerang Tuan Guru Dato' Nik Abdul Aziz ketika isu Maulud, beliau mengfitnah Tok Guru tidak mahu menyambut maulud dan wahabi.

Oleh itu, tidak pelik, kickdefella berserta dengan Ayoh Loh menyerang TGNA, kerana mereka berdua adalah ejen UMNO. Kickdefella menyerang di alam maya dan Ayoh Loh pula menyerang di pentas ceramah UMNO di Kelantan. Orang Kelantan semua tahu bagaimana sikap Ayoh Loh ini.

Kickdefella berimankan kepada ayat Ayoh Loh iaitu,
“Bagi saya, beliau (Nik Aziz) bukan lagi Musyidul Am tapi Mudalilul Am (Penyesat Umum). Beliau orang yang sesat, itu hakikatnya,” kata Tok Guru Ayah Haji Lah, Pengasas Pondok Geting dan Ahli Majlis Tertinggi Persatuan Pondok Kelantan."
Saya tidak mahu terangkan lebih detail bab ini, sila tonton ceramah oleh Ustaz Hamid Derani yang menjawab secara detail bagaimana Ayoh Loh ini boleh menjadi penceramah UMNO kerana beliau pergi mendengar sendiri Ayoh Loh berucap. Dan Ustaz Hamid Derani juga menerangkan bagaimana Ayoh Loh ini sesat sehingga menyokong UMNO.

Video yang saya upload ini kualitinya adalah sama seperti vcd, mungkin akan mengalami buffering yang teramat sangat. Maaf atas kesulitan yang dialami.

Ayoh Loh Sesat - Bahagian 1



Ayoh Loh Sesat - Bahagian 2



Ayoh Loh Sesat - Bahagian 3



Ayoh Loh Sesat - Bahagian 4



Ayoh Loh Sesat - Bahagian 5



Ayoh Loh Sesat - Bahagian 6

0 Responses