Anda kodi jika tidak sertai Facebook ini

Ini bukan iklan racun serangga

Ayoh Loh Geting yang sesat dipuja oleh kickdefella

Sewaktu ketika dahulu, Tuan Guru Dato' Nik Abdul Aziz dipuja, dimanja dan dipuji oleh kickdefella, setelah memerangi TGNA, kickdefella beralih kepada Tok Guru Ayah Haji Lah, Pengasas Pondok Geting dan Ahli Majlis Tertinggi Persatuan Pondok Kelantan.

Dalam entrinya - Perjanjian Syaitan - Apabila dia menuduh Tok Guru sesat apabila mengubah ijtihad dan mengatakan -

‘Tok Guru Haji Lah Geting’ atau namanya Tok Guru Abdullah Sa’amah adalah antara Tok Guru Pondok yang masyhur di Kelantan dan hari ini telah dengan lantang bangkit menentang Nik Aziz menerusi penulisannya dan sessi-sessi ceramah di Kelantan."

Keseluruhan artikel terjawab apabila dia faham ijtihad. Cuma saya nak tanya kickdefella adakah anda mengerti maksud perkataan ijtihad?

Ketika pondok geting terbakar, Anuar Musa memberikan RM100 ribu lebih kepada Ayah Loh, kata Ayah Loh dalam ceramahnya. Bukti jelas UMNO telah mengumpan Ayoh Loh, dan telah menjadi alat UMNO untuk menyerang PAS.

Saya akan upload video ceramah penerangan Ustaz Hamid Derani menjawab Ayoh Loh ini, mengambil sedikit masa. InsyAllah saya cuba secepatnya.

Ustaz Hamid Derani merupakan bekas ahli UMNO.
6 Responses
  1. Anonymous Says:

    salam admin..klu blh tlg upload cpt skt crmh ustz hamid derani..klu blh jgn dlm utube..kawe x dpt nk dwld nnti..hi2


  2. Maap, ambo sememangnya nk upload dalam youtube, ke ada cara lain?


  3. kk Says:

    upload je saudara, kalau lambat jadi tak menjawab ikut masa, kena patahkan hujah hujah kickdefella satu persatu, bukan menunggu kick baru peluru tu kerja gila.


  4. saudara, video tu besar,broadband maxis saya tak mampu untuk mengupload dengan cepat.


  5. FZT Says:

    upload dalam bersiri, satu siri 2 3 minit jadi tak le perlu tunggu masa, time is running out, kena menjawab dengan cepat kalau tidak makin galak kickdecolla,


  6. dah upload bos, kasi tengok sama entri baru