Anda kodi jika tidak sertai Facebook ini

Ini bukan iklan racun serangga

Kickdefella ejen UMNO dibantu oleh blogger celaka

Anda kenal orang dalam gambar di bawah ini? Orang ini telah menghina dan mengejek Tuan Guru Dato' Nik Abdul Aziz. Adakah anda tidak marah? Adakah anda menyukai kelakuannya?Jika anda tidak marah dan menyukainya anda memang tergolong dengan orang UMNO dan blogger celaka.



Siapa dia kickdefella? Mengapa dia menjadi tersohor? Ia persoalan terawang-awang ketika mana orang yang tidak mengenali kickdefella.

Kickdefella adalah orang filem, pernah bekerja dengan Che Det, tidak berkerja dengan UMNO setelah Pak Lah menerajui UMNO, samada diberhenti disebabkan tiada projek ataupun disebabkan Pak Lah itu lemah kita tidak mengetahuinya.

Setelah berhenti bekerja dengan UMNO, Kickdefella dijemput balik Kelantan dan bekerja di PMBK untuk membantu Tok Guru yang beliau hormati sewaktu ketika dahulu. Maka bermulalah episod-episod drama yang diterajui oleh kickdefella di PMBK.

Beliau pernah ditangkap disebabkan blog beliau memperkenalkan gambar bendera terbalik, ditangkap dan siasatan dilakukan, akhirnya beliau dibebaskan.

Setelah beliau dibebaskan maka bermulalah episod-episod mendebarkan di Kelantan. Apa episod-episod itu?

1) Beliau melaga-lagakan pimpinan PAS Pusat dengan PAS Kelantan, terutama Dato' Husam dengan Ustaz Nasharuddin Mat Isa.

2) Beliau melaga-lagakan Tok Guru Nik Aziz dengan Tok Guru Haji Hadi.

3) Menghina Ustaz Nasharuddin Mat Isa dan Tok Guru Haji Hadi sebelum dan ketika muktamar berlangsung.

4) Beliau menghangatkan lagi fitnah-fitnah kononnya Kerajaan Perpaduan masih lagi dilangsungkan dan sekali lagi cuba melaga-lagakan Dato' Husam dengan Ustaz Nasharuddin Mat Isa. Akhirnya beliau disaman oleh Ustaz Nasharuddin Mat Isa di atas fitnah yang beliau lemparkan.

5) Beliau disyaki menghubungi SPRM untuk menyiasat Arif Fahmi selaku menantu Tok Guru di atas perlantikan menjadi CEO di PMBK, bermula dengan menerbitkan akta-akta SPRM yang baru ditafsirkan.

6) Beliau ditendang oleh Arif Fahmi serta merta dengan alasan kickdefella tidak berkerja secara baik di PMBK.

7) Selepas ditendang, kickdefella terus menyerang Arif Fahmi sehingga Arif Fahmi meletakkan jawatan sebagai CEO di PMBK. Dengan alasan dia ingin menjaga Tok Guru supaya tidak ditipu oleh menantunya. Namun, alasan itu semata-mata alasan.

8) Setelah Arif Fahmi meletakkan jawatan secara rasmi, kickdefella terus lagi menyerang Arif Fahmi dan Amalina selaku isteri yang membela suaminya.

9) Dan, setelah puas menyerang Arif Fahmi sekeluarga, dia membuka episod baru dengan menyerang Tok Guru Nik Aziz yang selama ini dia mengaku yang dia membuat semua perkara di atas semata-mata dia sayang kepada Tok Guru Nik Aziz.

10) Kickdefella menyerang Tok Guru dengan isu derhaka kepada Sultan Kelantan, selepas itu dengan isu balak yang semata-mata ingin memburukkan Tok Guru.

11) Selepas itu, kickdefella seperti bekerja dengan seseorang yang berada di dalam Istana, yang suka melihat Pemangku Sultan sekarang jatuh.

12) Jika anda tidak percaya, sila lihat di blognya, dia melaporkan segala aktiviti Sultan apabila Tengku Anis dan Tengku Temenggong ada di samping. Sebagai contoh, Sultan bersiar-siar di luar Istana, beliaulah yang mula-mula membuat pengumuman.

Episod-episod di atas merupakan ringkasan tentang apa yang telah berlaku di Kelantan, dan anda semua percayainya. Sehinggakan di minda anda sekarang, memang SAH, kickdefella memang ejen UMNO yang berjaya menyusup ke dalam PAS dan dibantu oleh blogger-blogger celaka.

Benarlah apa yang dikatakan oleh Ali Zaidan di blognya:

"Bukan sayang sangat pun TGNA, tetapi demi menghancurkan kredibiliti TGHH, maka jadikan 'sayang TGNA' itu sebagai perisai."

Geng di bawah ini bersama dengan Tulang Besi mesti gembira dan ketawa apabila TGHH dan TGNA jatuh, namun mereka mesti ingat, yang bathil tetap bathil, merekalah akan jatuh nanti sehingga tidak bersisa.




Adakah anda semua ingin bersama dengan blogger celaka dalam neraka nanti? yang mengkhianati perjuangan Islam yang dibawa oleh PAS?

Katakan TAK NAK! kepada blogger celaka.

-
0 Responses