Anda kodi jika tidak sertai Facebook ini

Ini bukan iklan racun serangga

Patutlah blogger celaka pilih kickdefella

Antara Kickdefella dengan Tok Guru Nik Abdul Aziz

Dah letih layan tulisan berfakta dengan geng usrah barbican, aku nak tulis santai ajelah. Santai ni juga bukan perkataan aku sebagaimana perkataan blogger celaka. Kalau Ezam Mohd Nor kagum dan meniru gaya percakapan Anwar, masuk UMNO pun masih bercakap macam dan gaya Anwar.

Penulisan dan gaya percakapan sebenarnya boleh ditiru dengan pelbagai tujuan. Saya sekadar beritahu sahaja, nak percaya atau tidak anda semua ada akal boleh berfikir. Jangan nanti orang gelak kerana kebodohan kita "mencari hantu".



1. Kickdefella

Telah dibawa oleh YB Husam bersama dengan PAS Kelantan bagi memajukan Kelantan, masa itu dia masih UMNO. Dia telah mendedahkan penyelewengan PAS Kelantan. Nak tahu intipati sebelum pendedahan bermula Kicdefella mula tidak menulis dan akhirnya dia menulis semula. Fahami kickdefellah bermula di sini http://kickdefella.wordpress.com/2009/10/

Dia adalah manusia yang cuba untuk membersihkan PAS Kelantan daripada penyelewengan, korupsi dan tidak amanah dalam pembahagian harta kekayaan negeri.

Dia juga cuba membetulkan PAS Kelantan.

2. Tok Guru Nik Abdul Aziz
Walaupun nampak macam warak dia berbohong, dia pecah amanah. dia membahagikan harta kekayaan untuk anak beranak dia. Walaupun dia mendermakan sebahagian gajinya dia tamak harta dan kaut harta untuk anak beranaknya.

SIAPA PILIHAN ANDA.
SIAPA YANG BENAR?

Anda boleh berfikir, jangan satu perkara sahaja anda orang boleh ubah persepsi anda sebagaimana iklan di media, misalnya TV.

Sumber : http://batuapi-firestone.blogspot.com/2010/04/antara-kickdefella-dengan-tok-guru-nik.html
0 Responses