Anda kodi jika tidak sertai Facebook ini

Ini bukan iklan racun serangga

Kickdefella mohon maaf blogger celaka,baiknya mereka

Kickdefella memohon ampun kepada blogger celaka kerana termasuk menjadi celaka bersamanya, menjadi sumpahan dan celaan kepada orang-orang yang mempertahankan Tuan Guru Dato' Nik Abdul Aziz.

Saya secara peribadi menghormati kickdefella kerana beliau berjaya memberi gula-gula kepada blogger celaka untuk duduk diam dan menikmat gula-gula sambil melihat Tuan Guru Dato' Nik Abdul Aziz diterajang, disepak, dihina dan diperlakukan sesuka hati oleh kickdefella.

Mengapa saya berkata demikian? Tidak semestinya kickdefella kena berjumpa dengan blogger celaka ini menyatakan kebersamaan mereka. Tetapi mereka semua adalah satu perjuangan, satu matlamat iaitu menghuru harakan kepimpinan PAS yang ada.

Memulakan huru hara dengan isu Kerajaan Perpaduan yang menunjukkan kebersamaan mereka menentang Tuan Guru Haji Abdul Hadi bersama Ustaz Nasaruddin. Dan berjaya melaga-lagakan Tuan Guru Dato' Nik Abdul Aziz dengan kepimpinan pusat. Namun kejayaan mereka hanyalah menghuru harakan, untuk memisahkan dan memecahbelahkan PAS mereka tidak berjaya.

Anda percayakah blogger celaka tidak ada kaitan langsung dengan kickdefella?

Soalan tersebut akan terjawab jika saya bertanya,

Adakah anda percaya bahawa kickdefella seorang peminum arak yang tegar?

Jika ditanya soalan-soalan itu kepada kickdefella pasti dia menjawab bahawa "TIDAK". Itu lazimnya apabila perkara ini disepakati bersama. Adakah anda hendak mengheret lain-lain setelah berpakat? Pastinya "TIDAK".

Walaupun di artikel kickdefella yang terbaru iaitu - Mohon Maaf - mengatakan sejak dari dahulu lagi dia tidak minat bekerja dengan Kerajaan Negeri Kelantan, saya ingin bertanya, mengapa kamu terima jika kamu tidak mahu? Adakah masuk ke dalam Kerajaan Negeri Kelantan untuk mendapat maklumat sepertimana didedahkan, iaitu laporan Postmortem Pilihan Raya ke 12 PAS Kelantan. Itu buktinya.

Dia mengatakan di dalam artikel tersebut -

"Apa yang saya dedahkan selepas kontrak saya ditamatkan bukanlah dokumen yang ada pada saya sewaktu saya berkhidmat dengan Kerajaan Negeri. Dokumen-dokumen tersebut diserahkan dan terus diserahkan kepada saya oleh pelbagai pihak selepas saya tidak lagi berkhidmat dengan Kerajaan Negeri Kelantan."

Persoalan saya, mengapa orang itu tidak mendedahkan sendiri, adakah orang itu bacul sehinggakan menggunakan kickdefella? Apakah kickdefella balaci kepada makluk yang ingin merosakkan PAS dari dalam?

Dan juga dalam artikelnya menyebut -

"Sekembalinya saya ke Kelantan saya terkejut dengan pelbagai aktiviti tidak ‘Islamik’ di dalam PAS Kelantan. Saya terkejut dengan rasuah, nepotisme dan kronisme yang berleluasa di dalam Kerajaan Negeri Kelantan. Saya terkejut dengan cantas mencantas dan politiking yang hampir melumpuhkan Kerajaan Negeri Kelantan."


Tuduhan berat di atas tidak pernah disertakan bukti, jika PAS Kelantan mengamal rasuah, sila laporkan kepada SPRM, kerana PAS tidak sama dengan UMNO, dia tidak kebal. Jika lapor pagi SPRM akan segera siasat pada tengah hari. Itu adalah SPRM.

Mengapa saya mengatakan blogger celaka bersama dengan kickdefella?

Kerana hal inilah, kickdefella mendedahkan tanpa ada sebarang bukti yang boleh menyebabkan PAS Kelantan tersabit dengan rasuah. Ini adalah fitnah, jika dia membuat pendedahan dan PAS Kelantan disabitkan kesalahan saya akan percayakan dia.

Blogger celaka bersama dengan kickdefella dengan cara menjadi bisu ketika kickdefella mencaci, menghina, memperlekeh, menerajang, menyepak dan membuli Tuan Guru Dato' Nik Abdul Aziz.

Di mana mereka sewaktu Tuan Guru Dato' Nik Abdul Aziz diperlakukan sedemikian, di mana mereka?

Ooooo sewaktu nak hentam Tuan Guru Haji Hadi mereka bersama Tuan Guru Dato' Nik Abdul Aziz. Waktu ini, mereka bersama-sama makan pop corn bagaikan menonton wayang yang dibuat oleh kickdefella. Mereka tergelak-gelak, ketawa mengekek-ngekek sambil minum air barbican perisa peach dan stawberry. Menghembuskan asap sisha dengan penuh kepuasan, dalam hati mengatakan "padan muka Nik Aziz!".

Hai ahli usrah barbican!


Saya cadangkan jika tidak mahu mempertahankan PAS sila keluar dari PAS.

-
0 Responses