Anda kodi jika tidak sertai Facebook ini

Ini bukan iklan racun serangga

Wan Ji Albakistani : Kickdefella lebih mulia dari Presiden PAS

Apabila membaca artikel di tranungkite.net -Wan Ji Albakistani Hina Presiden PAS - Saya tidak terkejut kerana itulah akhlak blogger celaka, menghina pimpinan sendiri dan mengagungkan pimpinan parti lain.

Mereka ini menghina sesetengah pimpinan untuk menaikkan nama sesetengah pimpinan lain, langsung tidak ada semangat berjemaah.

Wan Ji bersemangat hina Presiden PAS daripada mengutuk perbuatan kickdefella yang jelas mengfitnah Tuan Guru Dato' Nik Abdul Aziz. Tiada pembelaan yang dibuat olehnya, seolah-olah kickdefella lebih mulia daripada Presiden PAS.

Saya suka ayat Freezone berkenaan Wan Ji

inilah blogger yang berjaya menyembunyikan sikapnya dengan tulisan tulisan bercorak keislaman, menulis fakta fitnah dengan ayat ayat alquran. sewaktu kickdecolla melontarkan fitnah ulamak kepala lutut ketawa melihat tok guru keseorangan dalam melawan arus fitnah. siang malan menulis menyanjung keperibadian ulamak tok guru nik aziz. tapi dalam masa yang sama memberi peluru kepada member sekandang melemparkan fitnah terkutuk kepada tok guru nik aziz. sikap ulamak kepala lutut semakin jelas dalam menentang kepimpinan pas selepas bergaul mesra dengan adukatarakguna dan alibangang. hentaman dan kutukan kepada ulamak pas semakin berbisa dan semakin banyak setiap hari.

Nak kenal siapa Wan Ji? Cuba anda tekanya di dalam gambar di bawah



p/s rasa nak masukkan link blog Wan Ji ni bersama dengan link kickdefella je, tapi kita sabar dulu, sabar...
6 Responses
  1. AGRO BISTRO Says:

    Mana pena lebih tajam dari mata pedang. Penulis yang cari makan dengan penulisan akan menulis imana dia boleh tulis untuk makan. Tidak semua begitu. Cuma satu prinsip penulisan yang gagal dipegang oleh para penulis. Bahawa menjadi penulis terutama politik, sebelah kaki ada dalam neraka.


  2. Anonymous Says:

    tak paham...
    mana kenyataan yg menghina... nak baca.... maaf bertanya....


  3. Anonymous Says:

    Hoho.. Zainulfaqar tu. Bukan ke dulu jadi calon Parti Mahasiswa Negara lawan PakLah kat Kepala Batas tapi tak jadi. Awatnya tetiba jadi ahli PAS pulak. Lompat parti ke?


  4. Ano 1,

    Sila ke blog wan ji

    Ano 2,

    Betul tu, entahlah suka lompat-lompat, sama genglah dengan Pasir Mas


  5. al-bakulstani Says:

    Saya cadangkan satu kategori baru untuk ulamak kepala lutut ni...BLOG SIAL .... sebab dalam kuliah dia dulu selalu keluar perkataan sial...


  6. mautau Says:

    yang kat tongah tu he...betui ka ??