Anda kodi jika tidak sertai Facebook ini

Ini bukan iklan racun serangga

Kickdefella & Wan Joe nyanyi lagu kita serupa...

Saya terbaca artikel Batu Api - Tulang besi cuba alih isu sebenar - tergamam, bukan melihat botol barbican, akan tetapi melihat nama Wan Joe, begitu popular. Popular pasal apa?

"Lagi mudah misalnya Wan Jo, pemandu Exco akan datang ambil dia di rumahnya untuk buat Usrah dengan Exco bagi membincangkan bagaimana maklumat dan strategi menaik dan menurunkan imej kepimpinan. (Jangan cabar saya dedah, nanti saya akan sebut nama Exco berkenaan, siapa pemandu yang diarah akan pi ambil Wan Jo dan di mana dia bertemu - ada beberapa tempat. Saya dinasihati kawan jangan dedah aib seseorang melainkan memberikan keinsafan akan tugas sebenar sebagai daie)" - Batu Api


Siapa exco tersebut? Adakah exco tersebut ada kaitan dengan entri pendedahan Post-Mortem PRU 12 PAS Kelantan? Pada ayat ini -

"Bagaimana Nik Abdul Aziz tidak tahu menahu hal ‘derma’ ini bila di dalam insiden terakhir Nik Aziz terpaksa berdebat dengan salah seorang exco yang cuba menghalang tindakan tidak bermoral ini berterusan. Hingga akhirnya Nik Aziz terdiam bila exco berkenaan terpaksa membaca ayat Al Quran yang mengkehendaki kekayaan dibahagikan sama rata dan bukan kepada golongan tertentu sahaja.

Saya tidak berhasrat mendedahkan maklumat terperinci kerana ini berkisar kepada mesyuarat Majlis Kerajaan Negeri (Exco) dan saya tidak mahu ada ahli exco yang akan melenting dan mendakwa bahawa apa yang saya sebut melanggar Akta Rahsia Rasmi dan ada lagi gesaan supaya siasatan dibuat terhadap ahli exco yang membocorkan rahsia yang dibincangkan di dalam mesyuarat Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri." - kickdefella


Ada kaitankah? Enchek Batu Api, sudikah anda menjawab, ada kaitankah exco ini dengan ayat kickdefella di atas?

Jika exco yang sama, saya mengharapkan exco tersebut memperlahankan rentaknya, insaflah, janganlah terlalu gopoh untuk naik sehingga sanggup melakukan perbuatan yang tidak bermoral. Menjatuhkan kawan untuk kepentingan sendiri.
2 Responses
  1. Terima Kasih.
    Saya akan mencerahkan dalam tulisan saya nanti. - InsyaAllah


  2. Okeh. Terima kasih bro.