Anda kodi jika tidak sertai Facebook ini

Ini bukan iklan racun serangga

Blogger celaka berdiam diri kerana takutkan kickdefella

Saya masih ingat lagi ketika saya berada di Gombak, kawan saya memaklumkan saya bahawa PAS Kelantan telah ada tenaga pakar dalam hal multimedia dan juga dia memaklumkan saya bahawa kickdefella yang dilantik untuk menguruskan hal GMC.

Saya hanya mengucapkan kesyukuran kerana ada tenaga pakar untuk mengendali segala urusan mengenai multimedia di Kelantan untuk membantu Tok Guru untuk terus mentadbir negeri Kelantan.

Namun, panas tidak sampai ke petang, hujan di tengah hari.

Bermula dengan isu Kerajaan Perpaduan seterusnya isu menantu Tok Guru dan sehingga kini beliau semakin galak menyalak mengutuk dan mencaci Tok Guru.

Dulu, memuji dan menyanjungi Tok Guru bagaikan dewa, setelah Tok Guru tidak dapat digunakannya lagi beliau menyumpah dan mengutuk Tok Guru di dalam blognya seperti mana anda semua saksikan sekarang.


Gambar ketika Kickdefella mempunyai kepentingan

Walaupun ia merupakan satu kesilapan mengambil kickdefella untuk bekerja namun itu merupakan satu kesilapan yang boleh dianggap sebagai pengajaran. Pengajaran untuk lebih berhati-hati.

Saya pelik. Ketika isu Kerajaan Perpaduan panas, ramai blogger-blogger yang sependirian dengan kickdefella, dan mengaku bahawa merekalah yang mempertahankan dan berdiri teguh di belakang Tok Guru, dan sanggup mempertahankan Tok Guru tidak kira masa.

Ketika itu blogger yang tersohor dalam menentang Kerajaan Perpaduan ialah kickdefella, zainulfakar, tulang besi, penarik beca, wan jo dan lain-lain lagi.

Boleh dikatakan orang dalam gambar di bawah adalah orang yang anti Kerajaan Perpaduan dan menyokong Tok Guru Nik Aziz sepenuh hati, yang dikenali sebagai ahli usrah barbican:



Hanya satu sahaja persoalan saya : Di mana kamu semua sekarang ketika TGNA dihina, dicaci, dimaki, dihamun oleh kickdefella?

Adakah kamu semua tergolong dalam blog-blog celaka yang diketuai oleh kickdefella?

Adakah dokumen sulit PAS Kelantan yang didedahkan oleh kickdefella telah dikongsi bersama dengan usrah barbican?

Adakah Wan Jo atau Zainulfakar yang bekerja dengan PAS Pusat memberikan kickdefella dokumen tersebut?

Memang celaka mereka-mereka itu!
0 Responses